O Malině
Být spolu a učit se od sebe navzájem. Respektovat životní cestu druhých a zároveň jít společně.

Jsme tři přítelkyně. Společně rosteme, inspirujeme se, sdílíme své životní cesty, sny a vize . A té jedné, největší, právě otevíráme dveře. Touha našeho srdce je být v prostoru, kde...

... vytváříme komunitní život,

... se inspirujeme k přirozenosti a jednoduchosti života,

... se učíme v přírodě a skrze přírodu,

...  se zvyšuje povědomí o aktivním, respektujícím rodičovství, o alternativách ve vzdělávání dětí,

... se mezigeneračně obohacujeme v nejrůznějších oborech a oblastech života,

... se propojuje náš osobní, duchovní, rodinný, profesní život a přibližujeme se celistvosti v těchto oblastech.


A tak vznikla MALINA.

Malina je komunitní prostor, kde se můžou potkat MALÍ i velcí, MALINkÁ děťátka i dospěláci.

V Malině chceme zažívat vztahy a společenství podobné těm červeným kuličkám, které jsou spolu v plodu a jsou zdobeny důstojnou, byť zelenou, korunou :-).

Malina je pro nás také jednoduchost, miniMALIsmus, přání spokojit se s MÁLem.

V Malině je důležitá vědomá MÁ-LINkA, ta červená nit v mém životě. A respekt k životní lince, osobnímu příběhu každého, ať už jsme MALÍ nebo velcí.


To jsme my

Jana

Jako dobrovolník pracuje s dětmi soustavně od svých 13 let. Vystudovala pedagogiku pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Během studia objevila respektující přístup a svobodné vzdělávání. Absolvovala kurz pedagogiky F. Ketta (200h), kurz Montessori pedagogiky (40h), Nevýchovu. V současnosti pracuje jako lektor primární prevence a je autorkou několika metodik.

Baví ji tvořit. V druhých objevuje potenciál, ráda vytváří podmínky pro růst. Pěstuje si zeleninu. Snídá polévky a píše si deník. Učí se zvládat stereotyp a vytvářet řád. Má dvě děti a s oblibou jim čte knihy.


V Malině má pod palcem:

  • pedagogickou koncepci,
  • koordinaci,
  • správu zázemí.


Andy

Vždy milovala přírodu, zvířata a lidi, a proto se více než 5 let věnovala skautu a dobrovolnictví, jehož součástí byla i práce s dětmi v nemocnici. Vystudovala ekonomicko
-právní VOŠ.  Víra a mateřství ji pomohly najít směr, kterým chce jít dál. Absolvovala kurz Nevýchova, Montessori online kurz (GoKids) 3-6.

Miluje četbu, kreslení, budování vztahů, realizovaní svých nápadů, zvuky přírody. Má dvouletou dceru, rády chodí naboso v trávě a pozorují hvězdnou oblohu. Učí se od ní touze objevovat, dívat se na svět bez předsudků a mít duchovní a duševní svobodu.


V Malině má pod palcem:

  • praktický chod,
  • administrativu,
  • komunikaci s rodiči.


Nikol

S dětmi pracuje jako dobrovolník v církvi. Je pro ni přirozené během komunikace využívat principy z kurzu Nevýchova. Vystudovala kulturní dědictví a v rámci diplomové práce vytvořila pro děti interaktivního průvodce památkami v jejím rodném městě. Pracuje na univerzitě jako referent pro vědu.

Dětství strávila ve folklorním souboru, nadále ji provází zpěv, ve kterém se vzdělává. Ráda organizuje sebe a druhé, více naslouchá než mluví. Nejšťastnější je v přírodě, s rukama v hlíně. Má otevřené srdce novým věcem a i přes 160 cm se v životě učí dělat velké kroky.


V Malině má pod palcem:

  • PR,
  • web,
  • sociální sítě.